19 Disember 2010

yer! jawapnnyer knduri 171210

ALHAMDULILLAH~~~
 semuanya bjalan dgn lancar dan meriah..
pada yg sudi dtg, thanks ya~~
pd yg x dtg, awat x mai??
makann byk x perabeh!
hampa nih, cheq bg makn free x mau dtg..
huhu..
xpa2..cheq x amek kesh pon.. hihi
igt x entry lpas aku ade sebut ttg majlis??
nih r majlesnyer..knduri cukur jmbul n knduri kesyukuran! hehe
mcm biasa r kan..bila ade knduri kt umah..pg2 dh bgun..
1st thing to do is tidy up my house..
maka, bgemalah bunyi2 vacuum kt umah..
dah ler mlmtu ruangtamu bsepah..
wat bunga rampai~~
wangi...almklumlah, gne minyak kacak..(kacak ker org yg gne tu??)hehe
poyo jer kan!mcm ker ku rajen sgt..huhu
akak sguh btuah yer,,tiapkali bufday dia mst ade event besar punyer....(^^)
then, sambung ag dgn tugasan mnyiang ayam2 yg tlh bjaya d sembelh oleh penymbelih thandal...siapakah??ya!mstlah penymbelih ayam yg smbelih kan..chooyyy!!hehe
askar2 len, mash lg bsemangt dgn tugasan dorg...
dselagseli dgn nyanyian ku mcm katak nih...
x pasl2 ptg tuh hujn~~~
haha efek pg aku nyanyi, ptg tuh hujan~~wakaka
but i like rain so much!! (how many times i mentioned it ya??) teeettt!!

dan tetibe....
dikejutkan dgn bunyi yg kuat...!
apakah ia??
tiang tlepon tumbg gara2 pelepah pokok klpa sawet jtuh mjunam ke bumi~~~
dan askar2 tlh bgerak laju ke hadapn umah~~
meningglkn sgala tugasan d dapor..
haha~~
ceit!!
igtkan ape ek...upenyer peleph jatuh atas wayar telepon..huhu
dan aku tlah memilih pkai bju pink k... PINK!! n since when i like pink??errr bukn ker aku suke blue??haha~~ color jer pon...
askar2 pon kembali dgn tugasan2 yg tgendala seketika...
ok2..sume dah ready..tgu tamu dtg..
tamu2 tdiri dr pnduduk kg, dan jga sanak saudara..hihi sunggh meriah yer...
dan yg penting BABY SYAHIDAH aka SYA kelihatan sguh cumil yer mlm tuh cz event knduri dbuat khas utk dia n PAK UDE nyer,,(adek aku r kan)

mjlis hbes lme dh~~
cme tuan umah tido lewat..ye r kan, kne kemas umah sih...
yg pntg aku amek job basuh cwan hehe 

aku snap pic x byk d sbbkn kekangan masa k..(ceh,mcm buat esei la plak ngeh3)

  
aku x tau k ape nme kuih nih..aku yau mkn jer~~ (^^) 



 hah..ni hasil keje aku+mak usu+sepupu aku, so jd ler kuih muih kan?? hehe


 nih beg2 utk tamu~~~plbagai coraknyer kan...hehe



ape motif???aku nk cakp umah aku bsimen jer..org len pkai mozek huhu
umah kg kan mcm nih..hehe 
cbe tgk vacuun tuh..sape punyeer keje??aissshhh!!
 

nih dea~~~tido jer yer!!



dia kne cukur rmbut!!waaaaaa nanges smpi xder suare!!huhu

 

pehhhh!!sadis sungguh!!x sgup mak tgk nyah!!hak3
 

begitu tabh yer baby nih~~
sabar nk, sabar~~~huhu
 

wah3!! lentok yer....dah licin pala baby~~ngeh3


aku plak???
yer merenung mase depan..haha
sudh terang lg bsuluh!jgn nk fitnah aku lg k..
huh!sekeh kang

p/s: entry kali nih, aku dh start malas nk taip~~
tp aku ttp jgk gagahkn nk taip!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan