13 Disember 2010

SEPANDAI2 TUPAI MELOMPPAAATTTT...............

ASSALAMUALAIKOM.....

ok2... sekrg dh tgah hari n dah udah siap mask!!! yeay!!
kerja maid yg kne wat setiap hri d rumah yg dhuni 8 org phuni!
huhuhu... arini bgun awal gler3 bpak! knape yer???!! sbb nk tgu ayah beli paper arini.. cter arini sgt panas..mengalahkn panas ubi rebus cecah sambl tumis!! hurmmmm shedapppp!!! minum plak dgn kopi pekat!! celonooottttss!!! hehe cuace plak suam2 sejukkk!!!manyak beshhh =)


dlm hati masih sabar nk bce paper, makn pon slow2 mcm sipot sedut..
masih smpat jgak menyapu lantaiiiiiii......sekali sekala mata ttumpu kt SYAHIDAH cz kne jge baby yg sdg dbuai mimpi...
sabar lagi...
bila sume dh beressssssss.......
trus amek paper bce tajuk dulu...(walau tpakse tgu akak cz dia rembt cept sgt-----> ok, tgu lg)

AGENSI PERISIKAN SINGAPURA SAHKAN AKTIVITI LIWAT BDASARKAN BUKTI RISIKAN TEKNIKAL
persoalannya: WIKILEAKS: ANWAR TERLIBAT?????????

hah?? apa kes dah tuh?? wallahu'alam...
sume nih ttg politik but seyesly aku X MINAT POLITIK.. 
aku rse politik sekrg lbeh mjurus kpd gler kuase! dh dpt jwtan. x laksanakan.. adehhh... moto MALAYSIA kn rakyat d dahulukan, pcapaian d utamakn, so, bila rkyat dh undi, bla rakyt sush, wat x tau jer.. =(

ape nih?? huhuhu
kes ANUAR ni lg dahsyt..! aku x mnangkan mne2 pihak, tp kalau dah UMMI HAFILDA sndiri dah cter yg zahir dan batin, siap bsumpah nma ALLAH, x ker nmenyer KEBENARAN???
huh tepuk dada, tanya IMAN..!

JANGAN BMAIN DGN AGAMA DAN NAMA ALLAH! 

dan aku amat marah sekali bila org len kondem negara aku!
wei, MALAYSIA beb!
sedap2 jer SINGAPURA KUTUK NEGARA ASIA... (habes tuh SINGAPURA bukn ASIA ker???)
sedih bila mengenangkan negara kita dperkotak katikkan...
aku x nk negara aku sndiri tgadai!! sayang beb dgn negara nih!
doa lah byk2 cz ANUAR dan sekutu2nya brubah...lau nk tau lbeh lagi, beli k paper arini..sempt lg nih even nk ptg..hehe
aku pon bukan baek sgt, tp aku respct kt kwn TWITTER aku, dia ckp: 
KITA LAHIR DENGAN 2 MATA DI HADAPAN, JD USAHLAH PANDANG KE BELAKANG LAGI...
credit n thanks pd ARJUNAHATI~~~
kata2 dia wat aku bmotivasi!
x tau nape, tp mgkin kesilapan yg aku buat pd masa lpas, mdewasakan aku...=)

p/s: sekadar pendapat aku jer, yg ingin dluahkan... aku lbeh suka menulis utk luahkan prasaan aku.. ok2,, now, dah lega =)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan