31 Disember 2010

mulakan dgn BISMILLAH...

bismillahirrahmanirrahim... =)

alhamdulillah...
diberi kesempatan nk tulis blog lg.. weeee~~~...

entry kali nih ttg pjalann hidup baru aku..
haha.. mcm ler b4 this hidup aku terrible sgt ek..
maksud aku, hidup yg lbeh baek...=P

em semalm aku dh p beli kerepek2 yg dtemph n yg akn dijual oleh aku sndiri..
cume aku harap pjalann kali nih bmula dgn baik dgn lafaz BISMILLAH =)
rase gugup n gementr gak kali nih,,
1st time aku nk jual kerepek nih kt warga2 UNISZA..
sbgai pmulaan, aku packing dlm 90 packet..(aku nk dlm 100 packet tp x cukup plak huhu)
then, modal aku pnjm big bos..haha
almaklumlah..PTPTN nih lambt masuk..
aku ckp kt big bos aku kne tgu ptptn masuk, kang aku bayar balik...
modal dlm rm60...
dan aku harap smbutan baik sekali...


aku dh mula start mempacking kerepek2 tuh sejak semalam n bkesudahan hari ini.. 
amatlah bbaloi cz aku dpt rase sendri sushnya nk mulakan bisnes..
haha..POYO!!
1 hb januari, aku akn fly ke terengganu..
(fly konon! ceit! nek bus jer lah hihi)
yg beshnyer ari ahad cuti beb!!
cuti sbb MALAYSIA menang PIALA SUZUKI..hehe (betol ker??)


kerepek ubi jagung n ubi mentega~~~ manisss,,hoho

  
kerepek ubi pedasss (x pedas pon =P)

yeay!! dh siap bungkus... =D

aku jual dgn harge rm1 jer..tp ader yg rm1.20 cz sedap rsenyer...
harap laku r kt sne t... 
insyaAllah.. amiinnn..

p/s: sape2 yg nk kn kerepek aku, just gtau k.. jgn malu2.. t menjejes airliur haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan