26 Disember 2010

WONDERLAND HONG KONG (^^) eh MELAKA laaaa...

waaaaaa~~~
sungguh penat..
aku n geng merayap g WONDERLAND...
pjalann yg hanya amik setengah jam jd 1 jam cz jalan jem!
huhu~~
25 dis kan christmas...
so, jaln pon sesk ngan keta2 pbagai jenis brandnyer..
dan dpt tgk 2 excdnt..
kedua2nya melibatkan keta proton tp yg bestnyer keta proton x pape =)

ermm so, ade r snap pictures utk tatapan..
n geng tdiri dr NIZAM (pakcik aku), HAZIQ, MIRA N YANA including me too (^^)


steady jer pakcik aku bwk keta otw HONGKONG..eh2 MELAKA (padahal dlm hati geram jer,jem beb haha.. sabar jang ooiii)
 


tuh dea...sampi2 jer, trus mandi!! x hengat dunia~~~
tau2 jer jump dh bash haha
(pic nih dia dh lpas mandi, x bolay blah cz suh aku amek pic gambo dia yg skema haha ijam2..)



nih haziq~~~
lambt tol tgu dea!!
pnat jaga barg ko tau huhu


yer, adek2 mak2 ayah2 nenek2 sdg mandi~~~


hehe kami amek time otw g HONG KONG kah3
yana, mira n me (^^)



time nih aku dh ngantok tgu jem!!huh!











he3...yg len nih pic bek punyer!!
manyak best p sne cz dpt men air!!
haha~~
yg penting kita ENJOYYY!!!


p/s: betapa bijaknyer aku cz mandi x bwk baju dan yana n mira hasut aku men air pakai bju yg same!!
basah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan