24 Disember 2010

mENgiSI Masa LApaNG (^^)

haluuuu..
assalamualaikuuuummmm...
hoho...
erm nk story ape nih??
story semlm, 1 hari xder letrek aka karen!!
pehhh dh rugi x tgk SERIBU KALI CINTA last episode!
nih yg mdatangkan kemarahan~~~
haha..


semalam, otak tepu beb cz x der karen!
nseb bek ler aku ade hp yg bley nyanyi2..kah3..
yer.. hp jenis J105i S.E..
so, berkumndang ler lagu2 maher zain...
x ler aku boring...



sampai ke ptg, otak aku x boley tahan lagi!!
aku kne kuar jgk dr rumh nih!!
dr aku boring bek tgk bdk2 nih men carrom..yg buat aku tguling ketawe, adek aku bley plak meng men carrom dr abg n jiran2 dia..
pehh mantab dek!! cayalah.. umo 11 taun dh klahkan belia2 nih..kah2.. pempuan lak adek aku tuh.. 








tetibe mata ttumpu pd adk2 sepupu aku yg sebuk men bdminton..
ekeke..aku pon join ler...
(peh men ngan bdak2 x mncabar lgsung!!)
tp aku agp aku training jer dgn dorg smpailah ade 1 team nk lwn dgn kami..huhu
maka, kecut lah segala neuron2 dan urt2 kt bdn nih..
mne x nyer, lelaki lwn pmpn...
huh!!
aku pntg dcabar,dan kami tlah blawan scra bpasangan..
nk tau sape lawan aku??
ye!jiran sebelah umah! hah!
IDHAM n SYAFIK..

haha mst diorg tgamam tgk aku warm up bdmnton kan..wakaka
pasangan aku plak mst ler adik2 sepupu aku (umo 8 smpi 11 taun)
maen non stop~~~ haha dan tetibe dorg ckp mcm nih

'peh malu kalah ngan pempuan mcm nih'

ekeke...aku masih btahan yer tp dorg smpai tcangkung2 men bdminton..
apa kes?? haha cz dorg pent layan aku men badminton..hik3

x lama pastu karen pon ok balek... 
tp sempt ler mkn malm gne liln..

so, konklusinya, pg nih bdan aku bisa2 sakit cz men bdmnton x wat warm up! pehh mcm robot der mau jaln.. gler kencang ler pgerakan aku mcm sipot..huwaaaaa!!
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan