23 Disember 2010

rEzEkI, CInta, ANak


 'ngah, ko nih mask nasik x masak!' adek aku~~
ok, arini aku masak nasik x tekn punt dia! hampeh!!
pent2 jer aku bsuh beras, tekan suis tp x mask..
ape nk jd??
x jd nasik ler kan..
huhuhu
mcm2 pk kt pala smpi nasi pon x mask..
x ley jd bini cm ni..haha
serabot jd MAID x bgaji nih beb..huhuu
tuh cter pg td..


then, yesterday some1 call aku..

'pia, kak P nih'
'tau kak P'--->aku
'kak P nk pesan kerepek'

walaweeeeeiiiii...
alhamdulillah~~
rezeki dtg...2buln lpas aku bru jerk intro kt cgu2 sek pasl kerepek aku..hehe
murah rezeki nih...
aku pon plan nk jual kerepek kt hostel aku..
insyaALLAH dlm 100 bungkus..
cme yg buat aku fenin nih, harge yg aku nk ltak tuh..
adeh.. den pon tak tau nih.. 
tuh belakang kire!!
now, moga2 bisnes jln ngan baiknya~~
amiiinnn...
 

td ptg aku n mak aku p ler merempit...
pulgkan segala tapawer2 yg ade kt umah aku..
so, muto tlah menuju ke rumah2 yg dipilih..
umah atok, mama jue, n makngah...
g umah makngah sekali jenguk akak ila...
kesian dia beb~~
bru lpas gugur...
aku tgk dia ok jer..siap boleh gelk2 ag~~
tp dlm hati dia sape tau..
anak nih rezeki ALLAH..
dh bukn rezeki dia,nk wat cm ner...
dia pon cter ler..
janin dia tuh dh ade rupe!
peh!!dh bpe bolan tuh,,
nak2 dlm 5 6 bulan ye dok~~
tp aku tau dia kuat!
yeaahhhh!!

ok2 nih pasl cinta..
haha x der kaitan pon k..
sje jer n story~~
rse sedih ler bila MR.X x peduli jer kt aku..
ceit!! 
appa! lau x sudi nk kwn gtau awal2 ckp jer nk putus.. ye dak??
x ler ari2 aku igt saat2 jump dia...
(jump pon sekali jer haha xda makna pon)
tp mgkn dia tau kot aku nih x bape nk sgt kat dia..
jaat sungguh aku yer~~ =(
bukan mcm tuh, cme pengalamn lpas jd aku mcm nih..
now, aku hepi x der relation ngan sape2..
aku agp aku n MR.X tuh just singgah sekejp dlm hidop aku..
aku nk hbeskan study dulu..tu yg penting!
bab cintan2 nih, den serah pd YG KUASA..
kalau ade yer ader.. hehe

p/s: aku nk upload pic tp server error..
wa manyak bengang lorh huhu...
dah2 aku nk sambg tgk cter ADAMAYA (ulangan jer pon)haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan