16 Disember 2010

HARINYA AKAN DAN BAKAL TIBA

 
sekarang dh jam 5 lebih tp still hujan lg.... ~~~
dan mcm biasa, hujan itu sejokk k, hehe
dan ade gak jiran2 aku men BADMINTON time hujan... 
gler ker per??haha
demm kang sape yg sush???choooyyyyy!..
lantak lah...dh ler dorg men kt laman umh aku yg x der atap.. hanya beratapkan langit mendung,,ekeke
bila dmm t, post kt fb
 
arini demm teruk
selsema la plak
rasa panas jer bdan nih...
 
ceit!! mcm ler aku nih x pnh wat mcm tuh..haha
 
ok2..entry kali nih ttg majis yg bakal diadakan kt umah aku..
hehe majls ape tuh beb??jeng3....
ade r kan...yg penting meraptkan hubungan silaturrahim..
dan segala persiapan sdg GALAK dilakukan..haha
semua jentera dan askar2 sibuk dgn tugasan masg2...
dan sape plak nk jd fotografer???ttteeeeeettt!
(sedg mcari calon yg sesuai)
makann tempah sane temph sini...
(padahal sebelah umah jer huhu)
yg pastinya akan mendpt sakit PENAT!!huhuhu
 
semalm aku meronda2 BUKIT GAMBIR aka BANDAR BUKIT GAMBIR...
dan kaki kami telah menyinggh ke kedai pengntin... of course ler..
aku telah mengusha2 brg2 hantaran or brg2 pengntin..
(kan aku nk kawen hehe)
xsempt nk snap byk2 gambr cz DILARANG AMEK GAMBAR kt kedai tuh..huh!!
aku tpesona dan tkesima dgn segalanya kt situ..
yup!segalanya nmpk COMELLLLLLL!!! amma appa!!



dan yg amat aku ttarik bila nmpk rama2!!
sweetttttt!!!
(sound mcm beli, padahal tgk jer ngeh3)
xdpt nk amek pic, phm2 jer r kan...
so, konklusinya akan tiba ijab dan qabul tp x sure bila huhu
*ade aku kesah??hehe no!no!no!

skrg,nak smbung wat keje2 utk esok!
adehhhh...pent woooo!!! sape nk tolg aku, dtg umah k..hehe
ringan siket keje aku...(mcm ler ade org nk dtg)hehe

p/s:ari2 aku tulis entry...nk tau nape??sbb aku bosan...dan aku suke tulis..hehe (sape pnh jd pakwe aku, tau jer r cre aku luahkn perasn kih3)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan