30 Mei 2011

NASI MINYAK PENGANTIN

as salam buat semua............

korang pernah makan nasi minyak pengantin...??? *stupid question jer
haha..mcm aku x pernah makan jer kan..
disbbkan aku duk merantau selama 3 tahun, 3 tahun tu lah aku jarang makan nasi minyak pengantin....
dan utk memecahkan ruyung yg pecah, eh2 silap dan utk memecahkan rekod tersebut dan juga kelaparan aku nk makan nasi minyak pengantin, maka dgn ini, aku telah melantak dan melahap dgn sekenyangnya pd hari mgu yg lpas...hahahaha *suke bebenor aku ketawe yer (^_^)
last week aku punye abg sedara telah mendirikan mjlis, eh salah lg, telah mendirikan masjid dgn pasangan dia....
oleh dengan yg sedemikian, mestilah secara automatik ade nasi minyak kan? apa lagi....
belah pempuan aku g anta, pehhh!! time makan nasi minyak tu, satu kenikmatan dlm mulut aku!!!
SEEDDAAAAPPPNNYYYEEEEE!!!!!!..... ------>ni baru jakun k!hua3
esoknya plak belah abg aku, hehe
maaf yer en. diet.... saya x dpt tahan makan nasi minyak dan dgn ini saya telah mengingkari disiplin mkanan harian saya (-__-) wuwuwuwu.....
mmg aku kempunn nak makn nasi minyak...
duduk terengganu bukan x der nasi minyak, hari2 ade nasi minyak..
cume nasi minyak pengantin ni special sikit....
maybe sbb ade pengantin.. tuh yg special....hihihi
ape2pn...x lupa nak buat wish ni 

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ABG MAZLEE DAN KAK MIMI..
MOGA BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT...
DAN DIANUGERAHKAN ANAK2 YG RAMAI (boleh wat team bola sepak hik3)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan