2 Jun 2011

RESULT










*sila klik utk mendapatkan kejelasan yer

alhamdulillah...
result dh kuar dan taraaaaa!!!
hehe suke3!!!
akhirnya tercapai jgk nk jd tersenarai DEANLIST... (^_^)
dan2 terus bgtau insan2 yg tersayang bahawasanya, doa aku dh makbul....ngeh3
target aku x lepas cz ade subjek yg aku jawab x bape nk the best (T_T) wuwuwu~~~
takut gler bila nk bukk portal tgk result...
bukk plak tgah2 mlm.. time mak ayah tgah tidooo...*x pa2, biar depa lena dulu--->konon2nya ler... 
bila dh tgk result, rse nk menjerit...
mmglah result aku x gempak mne mcm korang punye...
tp bg org yg mcm aku, yg x pnh dpt pointer tgi dlm exam, mestilah gumbira sgt3 kan...
korang tu selalu dh nek pentas sbb dekan...
aku plak jd penonton tepuk tangan je..huhuhu
kali ni rezeki berpihak pd aku...
x sangka tau... Allah dh perkenankan doa aku....hehe
dan oleh itu, aku mau mtk hadiah dr korang2 sume!
mtk hadiah senyum jer =)
ok!dah? tq so muchhh!!! *mcm lah readers aku ni rmai.....hua3
bukan nak riak, cme nk kongsi kegembiraan dgn korang k hik3

p/s: jgn tanya kenapa subjek feberet aku dpt A- 
(-__-) haisshhh.....

4 ulasan:

  1. WOW!!!
    Tahniah kak oi!!!
    merasa kau ye dpt dean..
    <3

    BalasPadam
  2. huhu tq sis!! (^_^) <3
    pestime beb..huk3.. ade lah jgk wat kenangan

    BalasPadam
  3. Amin...oleh2 d'UnisZA:)ramai ker yg dapat ag??

    BalasPadam
  4. myra...!!
    dgr2 ramai jgk tp ade gak org yg dtarget x dpt DL..n amat2 terkejut..myra bpe?huhu

    BalasPadam