13 Jun 2011

PELUANG CERAH

semalam aku telah menghantar dan mendaftar borang sbg KGSK..
ape tu KGSK? baca ni utk keterangan lanjut..
tp yg menjadi masalahnya sekarang, ayah aku mtk pd org PPD kt SEGAMAT...

ayah aku tanya punyalah pendek....
'eh mi, mcm mana nk jd cgu sandaran?kne pegi PPD ke?' *ok, lebih kurang mcm tu r..
dan2 kawan tu balas, 
'ok, x pa, t aku bg borang...'

aigoooo.... (-_-)
padahal aku kn duk muar...aiseeyyhh....
org PPD tu ckp, peluang cerah sbb aku pnh ajar BAHASA INGGERIS...
lau tgk grammar aku, hancuuussss! adoyaaiii..huk3 *camner nk ajar bdk2 nih kuang3....
punye komfident dia ckp, aku dpt keje tu!
muar ke segamat, tiap2 hari, 2 jam beza, pegi balik 4 jam, dgn xder kenderaan, lesen keta otw nk dapat...
harapan tipis aku bg pd diri sendiri utk mengajar kt SEGAMAT!
ok, aku tgu call dr PPD segamat, lau dapat, mmg aku cancel!

nite!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan