14 Mei 2011

INI BUKAN PERJALANAN YG TERAKHIR

UNISZA......
1st time jejak sini, mmg aku x suka...
sbb ape?
sbb jauh dgn family, susah nk balik, kne beli tiket bgai, x dpt nek beskal ari2, kne beli makanan sendiri sesungguhnya aku teramat malas nk beli makanan, bju kne basuh sendiri selalu mak yg basuh!, kne kemas bilik sendiri selalu mak yg tolg kemaskan!, xda kawan dan macm2 ag~~
aku igt lagi, bila mak ngan ayah anta aku kat sini, muka dh monccoooooonnngggg memanjang!hah mestilah x nak kene tgal kt TERENGGANU sensorang ni! wuwuwuwu~~~
seminggu kot dok nanges kt bilik! asyik ckp nak balik je biaselah, aku kan anak manja =p
tuh 3 tahun yg lepas....
kali ni, kaki ni mula berat nk tgalkan UNISZA.. ='(
seperti meninggalkan sebutir cinta pd seseorang...aishhh!bermadah plak! =P
berpisah dgn kawan2 yg entah bila dpt berjumpa semula...
perasaan kali ni berbeza...
bukan seperti zaman sekolah dulu..
walaupun belajar dgn kawan2 sek selama 5 tahun, perasaan ini x sama dgn kawan2 yg aku kenal selama 3 tahun...byk yg dipelajari di sini..
di mana wujudnya kerjasama ant satu sama lain, tolong menolong ant satu sama lain, berkenalan dan bercinta,
hubungan akk dan adik, segalanya terbina di sini..
aku mula kenal mne kaca mne permata..
kat sini jugalah aku bina kekuatan lpas putus cinta...wuwuwu..
alhamdulillah, segalanya terubat...
sbb aku dh jauh dr si dia..dan bina hidup aku yg baru...perlu ke pia weyh??? (-__-)
yg penting aku BAHAGIAAAA! (^_^)
now, diploma dah hbes..waiting for degree..
hope sgt ape yg aku mohon, sangkut even aku dh tlepas 1 chance, BMBP! hisshh! frusstt menonggeng! =(
dan aku sedang dan menunggu kerje.. hehe
ahh!pasti merindui kenangan2 di TERENGGANU!

 rindu time ni!huhu 

 haha 1st derma darah! muke x ley blah je =p

ni time ENGLISH CAMP! waannniiii!

group VIS A VIS...(aku sndiri x tau dr mne dpt nme ni)

hari2 terakhir d bumi TERENGGANU diisi dgn saat2 indah bersama2 teman2 sepejuangan..
seorang demi seorang pergi melangkah dr UNISZA....
betapa aku benci saat2 itu..
airmata perpisahan mengalir..sebak berpisah dgn teman2..
tp ini bukan perjalanan terakhir buat kami..
masih jauh lg perjalann hidup ini walau pun ada d ant teman sudah mendirikan rumah tangga dgn pilihan masing2..
mereka hadir dalam hidupku, mereka juga pergi dr hidupku tp mereka masih di dalam hatiku selamanya.. 
*pehh touching2 plak..huhu

BUAT TEMAN2, SELAMAT BERJAYA DALAM HIDUP KALIAN, ADA UMUR YG PANJANG, DGN IZIN ALLAH, KITA PASTI DPT KETEMU SEMULA..aminnn

*nk upload pic manyak2 tp line tlalu laju sehinggakan x dpt aku nk mengupload pics itu (-__-)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan