4 Mei 2011

TEACHER SYAFIA GARANG

'' suara awak kuat lah..sampai bilik guru dengar..''
'' ye ker?? x sedor lah plak... rse mcm x kuat je..'' 

----------------------------------------------------------------

'' wah, g kelas bawak rotan tu..''
'' biar students rse takot sikit..hehe..''

----------------------------------------------------------------

'' syafia, td saya tanye student2 tu, antara teacher biela, teacher ziqah, teacher syafia, sape paling garang??
pastu, dorang cakap, TEACHER SYAFIA garang....''
'' hah? garang ke??...haha ''

----------------------------------------------------------------

hehe.. aku sendiri x tau aku garang ke x..
tp kat umah lau aku ajar adek2 aku memg aku garang...haha
sampai nanges2 aku kejekan kah3...
aku suka sakat budak2...
apa aku kesah anak cikgu ke bukan anak cikgu...
students aku ade yg nanges2 bila aku marah....haha
lelaki plak tu...adoooyyaaaaaiii!!!
aku nk tgelak guling2 bila dorang nanges..hehehe
tp aku syg students aku *bukan fall in love ngan students k!ekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan