2 Mei 2011

SUNYI

memanglah sunyi hidup ni bila x da peneman yg dipanggil KEKASIH..
bukan x nk mencari tp rsenya lbeh rela menanti dan menunggu..
tak pun mengharapkan mak ayah crikkan yg lbih baik... *balik2 kg jer, trus ade org merisik kah3
penah dengar ttg KEKASIH HALAL??
harap dpt lah yang macamtu..
kemudia bercinta selepas kahwin... best kot! (^^)
jiwa ini rasa nk share segalanya dgn seseorang...
cuma diri ini masih seperti dulu..
bukan x melepaskan..tp pernah cuba melepaskan..
perasaan ada lg tp biarlah...
mgkin korang agp aku ni menjengkelkan...
gedik~~~
so what??haha
jd single ni best sbb apa yg kita buat, x da org halang except parents kita lah kan =)
korang nak amek gambar ngan sape2 pun x de org jeles kan??
nak ade skandal ngan sape2 pun, orang x amek kesah kan??
cme kadang2 selalu tu rse sendirian dan nak rase disayangi kan???huhu mcm aku 
nak buat mcm mane...
dan mulalah teringat exboyfren lame yg dh ade pengganti (-__-'') haha

kesimpulannya, mata aku mula melayang2 nk tido dan aku x tau ape yg aku mencarut ni... erk?? =D nite!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan