27 Januari 2011

RIADAH (^^)

haluu guys...
aku bru pas masak n makan..hehe
lauk arini sgt best memndgkan aku org kg, bselera sgt ler mkn smpi x hengt dunia..haha
menu arini ikan kembung goreng, sambal sotonggggg..i like so much n sayur kangkung + sawi + kobis mask tumissss...
wow!trangkt makan beb..lauk2 nih ler yg selalu aku makn..yer lah, nme pon org kg...

ok2 back to our track..
sejak2 aku nek semester nih, ade hobi baru yg telh buat aku jatuh centa padanya..
lbeh2 lg, sem nih sem last..n sem nih lah kelas xder...
so, tiap2 ptg mest ade jer plan aku ngan member2..
lau ade game..mst dh inform awal2..
tiap2 ptg kiteorg men badmnton...best men rmai2...
n yg best dpt tgk n usha bdk laki..hahaha
sioottt jer kan???ala bukn betol2 pon.. cme nk hilangkan stress jer kt pala...otak sume gler..time men badminton ley plak kutuk2 org..hehe especially cendawan tekop...
btw, mmg release tension, n bdn sehat...
so, snap some pictures dkt ngan parit!haha cm x der tempt len jer nk amek pic...yg x ley blah tuh, time kiteorg amek pic, rmai plak laki2 lalu..but ade kiteorg kesah??nope! =)




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan