15 Januari 2011

JOM MASUK U

haluuuu....
assalamualaikum u guyssssssssssssss!!!
wow!btemu kita lagi pd segmen JOM MASUK U..
haha dah2..skema kot mcm tuh..=P
ok2.. yesterday was great..why ya??
hehe cz semlm g meronggeng ke TTC kt bndar tganu untk karnival JOM MASUK U..
sguh best k..ade pakwe2 hensome!lalala..
cz a lot of information bout u especially IPTA n IPTS..
aku kn nk sambg degree..so kne ler pegi karnival nih nk memntapkan lg pengetahuan ttg IPTA..
pegi ngan biela,miera,sya,e-qah..tu jer ler yg nk g..
tup2 kat sne jump lg membe2 yg 1kelas..ngeeee~~
sesk giler bpak huhu..
sampaikan kne parking jauh..penaaattt!!
mcm2 dapt kt karnival JOM MASUK U..nk tau ape??
dpt beg,pen,pamplet,notebook....
wow! awesome cz dh mjimatkan budjet aku..ngeh3..
xder r ..aku gurau jer kot...
dpt jump org2 ttentu yg drujuk utk memohn upu..
so, kiteorg g booth upm,ukm,upsi,n bla bla bla..(LUPE)
JOM MASUK U nih 2 hari tau bukk..sampai hari nih lahkan..jumaat n sabtu.. =)..
kita enjoooyyyy!!!weee~~~








yg nih xde kne mengena..hehe

balik2 jer dr karnival JOM MASUK U tuh..
ade ler 'perang' fb ttg trip ke VIETNAM...
naseb bek ler aku nih jenis org x kesah, aku wat derk jer lah..
lau ikotkan hati, nk jer aku ikot same dlm 'perang' tuh..
dah sedia pon M-16 haha
aku rase aku kne banned or blacklist kot..tteeeeettt!
ade aku kesah???hihi
mlm meeting bout the trip tu, aku suggest blik trip g msia jer..
xyah susah2 nk pegi vietnam, why? u think wisely!sume senyp n aku dpt rse aura2 ketidaksetujuan cdngn aku tuh bkl buat sesetgh org x suke...waaaaa!!!aku kne banned!aku kne blacklist!!!!
tp aku think positif...
demi kawan, aku wat cm tuh..so, nothing is prob if we talk nicely kan??
cme ade yg x puas hti n post kt fb mcm2..hurmmm...pk lah,,kita nih dh last sem..we should be a FAMILY..tp aku still ngan gaya aku..ade aku kesah??ngee~~~
xpalah..lgpon trip nih xkn bjaya kot..ntah...now, relex n coolll!
stail aku mmg mcm tuh..jgn serabotkan klapa eh2 kepala dgn hal2 mcm nih...cz past ade penyelesaiannyer kan..aku lg ade hal yg lbih pentg nk dipk kan..


nk masuk U mne?nk sambg mne?tuh lg pentg dr trip ke vietnam...lalalala.....

senyum selalu =P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan