8 Januari 2011

KISAH SEBELUM DAN PADA HARI SABTU YG DINGIN

aip2 everyone!!!!
wow!!sungguh dingin yer arini...
nseb bek x dingin dan lebt spt 2 3 hari yg lps~~~
wa x bgun beb!! atas katil jerk..haha
layan tidoo memnjang huhuhu
hujan hujan hujan~~~~
bak kate some1 tuh..

HUJAN ITU INDAH...

wahhhh!!
caye suke lorh... (^^)
pg nih kems bilik..
aku wat keje2 laundry...
menyapu...n kemas katil..(nk tunjk rajennn)
haha simple things!! sume org boleh buat!!
nk basuh bju kne tgu turn..2hari aku tguh bsuh bju cz rmai sgt customer mesin tuh..kne wat temu jnji dulu huhuhu




semalam aku hot gler smpi tahap masuk mimpi!!hak3
xtualy, bukn semlm jer, dh dkat smgu kot.. =)
punyer ler aku sakit ati smpi ler org yg wat aku geram mask dlm mimpi aku!!
dah 2 3 hari nih keje hujan jer,,mst ler SEJOK kan??plus, kt cini dh bnjir!!cm ner nk kuar???teeeettt!!
rumet aku plak x phm bhese kot~~~
makin dia bukk kipas lelaju!!
hoi2!!dh ler aku mgigil sejok tau tak??!!!
dh jd mcm tgiling aku tido mlm td tahan sejok!
dh aku slow tukar speed 1, dia up lg speed 2..
dah aku off kipas tuh, dia on balik..
gler ke hape??huh!!(tahap gaban aku mcarut mrah nih)
dh tuh aku siap ckp mcm nih lg:

'sejuknyer....'(bg hint kt dia)

dia ley wat x tau jer!!!ceit!!
dia plak pkai sweater..aku mne der??
sweater aku kt umah doll!!
last2, aku bengang aku trus wat2 tido, pdhal aku dgr lagu, tlinga pasg earphone...ngeee~~~sakit ati woi!
awal kot aku tido sampi org msg pon aku x sedr...

maafkan caye yer awok... (T__T)

yg wat aku tgelak, dlm mimpi aku ngan dia gadoh sakan,,




x boley blah..
yg aku x phm dia marh aku ats alasn yg nonsense!!
padahal aku plak mrah dia atas bukti2 yg kukh!!
sah2 ler aku menang kan..hehe
yeahoooo!!!*tepuk tangan rmai2..ekeke
tp dlm mimpi jer..ngeh3..
bgun2 tido aku rse lega..
mgkin sbb aku dh bls dndm kt dlm mimpi aku kan..
haha..
boley ek cm getu...sengal jerk aku nih!!
so, arini bgun tido cm biase,,
aku rse aku kt ICELAND!!
sejokkk banget sih!!
tp kuat angin jer,,hujan renyai2 x lebat cm few days yg lpas..
hope bju aku sempt kering...
lau x, aku dh x der suar nk pakai lg~~~~

dan yg paling hepinyer.....

KEREPEK AKU LAKU!!!

hehe
siap dorg puji lg,

kepek pedas tuh sedap!!
kepek ubi jagung best!!

lalalala..
hati girang~~~~
alhamdulillah~~~rezeki2.. (^^)
maknanya aku kne packing byk siket lpas nek cuti CNY...hoho
budjet??
PTPTN bru masuk...
hehe..apalagi...
gne jd modal lorh...
weeee~~~

kesimpulannyer,sok kelas full!!
peh...!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan