27 Januari 2011

BALIK KAMPUNG

ptg nih pekena teh panas ngan pisang goreng pon sodap kan..ngeee
em kali nih aku nk buat post ttg balik kg aritu btarikh 25 januari 2011...huhu 1st time ade pengalamn mcm nih..(T__T)
aku nih jenis beli tiket x tgk2 dah..huhu
aku ckp kt akk kaunter tuh nk tiket balik segamat..dan2 aku nk btolak balik esoknya, bru aku perasan tiket aku ngala ker lakin,jb.. huhuhu
cmner tuh???jeng3~~~

aku wat kije gler time otw balik..haha
nih kire aku men terjun jer lah....
aku rse nk turun larkin r....so, aku tanpa ade perasn BSALAH dgn sengajanya tlh bkira2 nak ke jb..ngeh3
best woo dlm bus.. aku x ley tido dgn nyenyaknyer,,huhuhu
sgt x selesa cz aku tido tkejot2..ekceli, dlm hati x best cz aku x compem ngan keputusan aku...tp why not aku try n error?hiiiiii...
aku mhayati lah keindahan mlm walau aku tau pandg kiri kanan nmpk gelap jer..=(
tido punyer tido sampi ler jb...wahhh!!! nice gak jb memalm bute..eh2 silap..pepagi bute..
cantik beb...aku nih nme jer org johor,,tp jb jarang sekali nk jejak..kah3
em smpi jer larkin kol 6 pg, then dgr azan, trus crik masjid...
wahhh!!stesen bus larkin sgt best!ade kerusi urut, ade masjid yg sgt best n mcm2 lg!i likeee!!!
siap2 solat n baring2 tido ayam jap..n tdetik nk kuar dr msjid cz lapar..huhuhu

LAPAR sgt.......igt nk beli roti (even aku mmg bwk roti pon)
pastu nmpk kaunter kkkl bus ke muar jam 7.45 pg..
tokojot den, trus tgk jam, lagi 20 minit nk btolak!hah trus p beli tiket tuh,,haha yg kelakarnya, aku silap nek bus,,hihi
tp aku wat derk jer..watpe nk malu ---->control jer lbeh hihi
pent nek bus dr tganu sampi jb x hilang lg dh kene nek bus dr jb ke muar wuuuuuuu...
tpakse lah redah hujan yg sgt lebt dr mlm btolak smpi ke muar..
then wat suprise kt ayah, cl ayah jemput aku kt stesen bus muar jam 10..hehe tekejot dia...
ayah plak lg wat lawak..
siap plan ag ngan aku, suh jgn gtau mak aku balik arituh..kah3
sakit perot kot aku dgr ayah ckp mcm tuh..
sporting gak ayah aku..(tgk lah ayah sape kan (^^) )
sampi jer umah..bg salam kat mak dgn penuh kelembutan...
'assaaaalllllaaaammmuuuaaaalllaaaiikkuuummm'
hehehe
mak pon jawab ler salam aku
'waalaikumssaaaalaaaammm'
maaaakkkkk!!!aku jerit pgl mak..haha
mak cm x caye jer aku balik!kih3
relek mak..anak mak selamat k..
then, trus crik SYAHIDAH....alooloooloooo..dia tgah tidoooo!
cumil sgt lorh!! n dia makin tembm!wahh!! cam nk cubit2 jer pipi dia, n cium2 dia...huhu tp dia ZZZzzz..tgu ler dia bgun..
balik2 jer kne mask,kne jd MAID,,haha tp x kesah asalkan aku dpt jump family aku..


moral valuenya kt sini aku nk story, even kita ada masalah besr mnepun, jgn putus asa crik penyelesaian. lg 1, better jgn promise ape2 dgn org len,if u cant make it,just say no, if u can, say yes...=) kalau masalah tuh melibtkan KITA,jgn biar tangung SORANG2..atleast biarlah sama2 tangung masalh..

thanks to HIM cz made my day..rindu sgt kt awak...(hehe sshhhh sudey, xpa,single2 pon ade gak org sayang )sempt gak wat wc ngan dia..nmpk sgt kemas orgnya,,hehe hepi sgt2!
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan