4 Januari 2011

LAHIRNYA INSAN BERNAMA.................................


tun dr mahathir mohamad dilahirkan pd 20 disember 1925

tunku abdul razak pulak lahir 11 mac 1922
tunku abdul rahman?? lahir 8 februari 1902

26 november 1939 lahirlah tun abdullah haji ahmad badawi  

sume NAME2 tuh.. 1 MALAYSIA knl...
tp yg nih korg kenl x???

:
:
:
:
:
:
:
V


muhamad taufik b abdul rahim 
lahir pd 4 januari 1992..

hepy bufday buat adek aku aka abg yg ke 18..
moga cepat sembuh n ley cept bwk bike..
ngah sush xder supir nih..
haha




peh,,sedap tol dpt blubeery cake nih..
sape lah nk belikan utk aku??huhu
abg dh keje dpt gaji belikan ngah cake nih k... =)

tp aku x lupe sediakan present utk adek aku nih...




(sila abaikan coretan pd meja tsebut----->dulu time spm, aku nk hengt note, aku cnteng ler meja study tuh hihi)

kalau korg perasan kan, balut hadiah tuh utk WEDDING WISHES..hehe
dsbbkn aku x sempt nk beli bru, aku rembt akk aku punyer!!
haha...
gempk siot,,arijadi tp gne balut org nk kawen..ape kes??
jwb2!!huhu

bufday aku t, aku nk hadiah gak!!


p/s: alhamdulillah.. bisnes bjalan dgn baik.. doakan aku k..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan