11 Mac 2011

REMY ISHAK (^__^)


maaf guysss..
lme tak menghapdet blog..
kekangan masa dan tenaga...dgn kuiz, test, event sane sini *org gelemer mmg selalu jd perhaian org..hahaha
dan sempat gak menyekodeng blog kawan aka sahabat bnama why..
ghupenye2 nme aku telah ditag oleh sis ini..
maafkan aku why, x sempt nk test, try n cube contest tuh huhuhu
td sempt lah membahagiakan diri (T_T) walau hakikatnya x bpuas hati dgn apa yg dikehendaki...
peh..sush jgk bila apa yg kita nk x dpt!*__*
keluar g beli sedikit barang...
dan bjumpa dgn remy ishak@pengarang jantung hati...
x sempt amek gambar b2..amek dr belakang jer...
*tetibe mood trus jd ok..hahaha
nmpak sgt ler aku nih fanatik sgt kt remy ishak kan ??kuang3


aku takot duk depan...haha tuh yg amek pic dr belakang jer


hah!tuh bru real remy ishak...jiwang plak kiss2 bunga..igt!bunga bukan sekuntum tp kumbang berekor! *erk?kah3
ekceli, bro td tuh anta kiteorg (aku n mira) balik hostel..kan kne sewa keta, so, dia anta balik r..huhu
hakikat lg realnya, aku still blur----->pia! *sambil menamar2 muke *__*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan