6 Mac 2011

DISELUBUNGI KESEDIHAN DAN KEHILANGAN

jam dah pukul 1 pg..tp aku x tido lagi..*woiii pia,esok ade exam midsem..xreti2 nk study ke??(suare2 di belakang)
aissshhh... x ley nak tgk aku relek tol lah..=(
aku bru pas study nih..sje menjengukkan diri utk menstudykan diri kt blog plak..
adeehh..tetibe mood jd sedih lak..
korang mesti penah rse kan?? sebelum nih aku gembira jer tp aku tau at the end of the day, i will fell sad...(T_T)
x tau nape, kadang2 kita akan rasa sedih secara tibe2 dan x tau atas sebb apa..ye x??
kadang2 aku marah, aku lepaskan marah aku dgn makan, x pun tulis r merapu2 kt kertas ker, kt mne2 r...asalkan hati aku puas..(eh2 tlupe, dlm blog sekali hehe)
pastu, bila aku dh luahkan sume2 tuh bru aku sedar, apa aku buat??huh...x sedor2 lak aku nih.. 
thats why aku ade blog, lau aku marah, aku ade tempt nk luahkan perasaan aku..
dulu len, sekarang len..
dulu double, skrg single...ye x??ngeh3
dulu, ade gak org dengar aku celoteh, layan aku merapu..sekarang mne ade...huk3
lau ade pun, aku post kt wall fb, pastu ade org komen..tp tuh len...berbeza sbb org2 yg komen tuh aku x kenal sgt..alam maya lah katekan..
lau some1 yg rapat ngan aku mcm dulu, leh lah aku melebih2 siket..


korang penah rse kehilangan x??
org kebykkan ade ckp, lau org tuh depan mata, kita x hargai, lau org tuh dh x der bru kita thegeh2 nk mcariknya..
bukn nk kte aku nih nk crik org2 ttentu smpi lubang cacing, tp sometime aku rse kehilangan...
rse nak nanges dgn tetibe----->aku kuat nanges!
sbb org yg sepesel tuh xder rpat dgn aku..wuwuwuwu~~~~
thats take time u know???
kadang perasaan nih sampi 2 3 hari, barulah mood aku ok balik...
aku x nk bende nih berlarutan, so aku get along dgn kengkawan..
hepikan rse kesedihan dlm jiwa aku..
jgn dilayankan sgt...nti blarutan smpi tahun depan kah3


sebelum aku tidur or mati , aku nk mtk maaf kt korang sume k...
kdg2 aku nih berlebih2 sgt...smpikan org muak n jemu kt aku...
bukn niat aku pun, cme that the way im express the feeling..
lau ade rse x puas hati, just leave your komen kt bwah nih...


p/s 1: dh nk start cuti sek, x sabar lak tgu makcik aku smpi tganu..huhu (atleast, ade gak org dtg jenguk aku kan)

p/s 2 : amk aku suh balik..tp aku x sure bila... mgkin study week kot cz kne attend interview u..(bdebor2 lak--->cm nk kawen!!)

ok!nite!love u allsss!


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan