11 Mac 2011

HARI KECEMERLANGAN SEKOLAH

semalam menyibukkan diri sekali lg dgn event dean list award...
tetibe teringat time sekolah dulu...
hihi..miss gler9 kot time2 sekolah nih...
dulu aku budk nerd!seyesly...
aku budak yg takot kt cgu..
takot nk langgar peraturan..
seorg yg on time..
seorg yg takot kt senior2nye..
tp aku x pandai pun...
hahaha nerd tp x pandai! (^^)
tp aku suke jdkan tekanan, keadaan sekeliling aku dan keadaan aku sendiri sbg motivasi..
motivasi utk memajukan diri sendiri *yolah tuh pia weeiiii(sore dbelakang)
x sangka plak aku tersenarai salah satu pelajar cemerlang..hehe *senyum sampai telinge..
so, form1 aku tersenarai pelajar cemerlang dlm akademik..
tenganga aku beb! yelah,,biasenya budak2 second kelas mne cgu2 pandang..ye x?budak2 1st kelas sentiasa jd tumpuan-->jeles!
alhamdulillah..rezeki berpihak pd aku...ngeh3
paling best bila part nek stage n amek sijil tuh..
mata aku melilau crik mak..haha (kenapa mak?n bukan ayah ek)
yes!mak nmpk aku nek stage, senyum smpi mata aku sepet!hahaha
then, trus aku x dpt anugerah (T__T) sedihnya...
but, last year aku kt sekolah, cgu bg lg pelajar cemerlang kt aku,kali nih dlm bahagian koku lak..
aku kn kaki hoki..=P
kali nih pun x sangka nme aku naik lg..hehe
cme yg sadis..ayah jer dtg time aku amek anugerah..mak?
mak x der.. sob3....
aku summarizekan, permulaan sesi persekolahan aku, aku rasekan aku dh buat yg terbaik dan ending for my school time, aku puas apa yg aku dh lakukn...
when u did something that give rewards back to u, take it as motivation..
most important is the process of learning..then a success will follow after that..
kita gagal berkali2..tp itulah pemangkin kejayaan..
cme, jgn lakukan kesilapan yg boleh menggelapkan masa depan kita..
cme, zaman u aku nih, aku byk memain..huhu
maybe aku hidup perantauan, x biasa dgn keadaan sekeliling dan aku still nk berada dekt dgn mak..(menjeng ler tuh)
just sharing my experience~~~
apa yg aku buat, nih lah aku sekarg..


p/s: aku rse mood aku seyes lak sekarang nih hihi
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan