20 Februari 2011

MY COLOURFUL DAY (^^)

assalamualaikum guysss...
aduyaaaiii...masyaallaaahhh~~manyak fenat ini hari...
1st thing nk mtk maap yer cz jnji dh ngan MR BLOG nk hapdet BLOG ari mgu lpas tp dsbbkn BB wat hal n x ley connect, maka tbantutlah proses untuk mhapdet blog kesayangan saya ini...wuwuwu~~~

ok2..last 2 week was great, even penat sekalipun, sempat jgak beronggeng2 dgn teman2.,,

so, the story begin..........................................

11/2 arituh ade MALAM KEBUDAYAAN yg sgt best~~
so, rugi pd sape yg x dtg tgk MLM KEBUDAYAAN k!
masuk free jer...x kene cas ape2 pun...
em nk upload gambr, tp xder kt aku plak...
nti eh....

then....
next weeknyer, 14/2 kiteorg g ngukur jalan kt unisza~~
best sgt cz dh lme x jenjalan pusing unisza~~~
nih dh last sem bru ler tgedik2 nk meronda2.....kiteorg x sambut valentine's day tau..hareeeemmmmm!!!!bdoosssaaaa!!
ok2..ade snap byk pic..mau tgk??lai2...wong bang woooo...ekekeke~~~









keesokkan harinya, kiteorg kuar ag...hehehe
g mkan chicke chppp!!best sgt..dh lme x mkan chicken chop!!huwwwaaaaa!! nih ade duet lbeh, enjoy sakan melantak chicken chop even lapo lg..ngeh3...(perot tong tv tol aku nih..)
ronda2 kat kg cine n waterfront!!rugi wooo x g....ape?igt kt melake jer ade china town??huhuhu~~even hujan lebat n aku demm2 pun sgup tau nk ngekot!!haha gare2 chicken chhooppp!!
mals nk cter panjang2..nah aku bg tgk pic kiteorg g bfoya2!!hahaha
























byk lg pic nk letak...bio korg sume tgk smpai tmuntah2..kah3..

x larat dh nk tekan button...wuwuwuwu~~~
so, nih d antara pic kami kt banda lah..

em jumaat lepas plak. 18/2.. ade bengkel wat cekelat!!!
sgt selonootttttsss!!!
cz main dgn mende alah cekelat tuh....moh ler tgk pic,,hihi











sebahagian jer nih pic2 yg aku upload... x bape nk rajin ler..wuwuwuwu~~

ok2...tuh jer setakat nih...alamak!ade konsert unic, mirwana n azlan n typewriter jap g...chhhaaaawww!!(^^) 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan