23 Februari 2011

JANGAN SOMBONG

selamat petang sume...
aku dh start bz (yelah tuh)...
yer..kali nih aku x tipu..tp bila aku rse nk menulis, aku skip ler kebizian aku...hihi

rsenyer korg dh bce entry aku kan...
ape kes aku nih..???haha
aku just nk nasehat jer...
td aku tido kejap, tp entah bila lah enset aku tuh bbunyi..
aku pun x dengar... 
bgun tido aku pun trus check enset aku..
kuar plak nme tuuuuttttt....
sah!mest ade something...
yg aku x puas hati kt sini..
bila susah crik org, bila senang senyum sebelah pun x!
aku rse dh trend org melayu r..
bila nk mtk tolg kt kita, punyer ler gedik2 ayat dia..
yg x ley blah tuh, borak mcm dh kenal lme pdahal nk ckp pun susah!
tuh sebelum mtk tolg...
bila dh dtolong, peh.....santai..mcm x kenl...kah3..
woi2..kalau yer pun x tegor, atleast senyum pun dh ok...
nih muke cm ayam berak kapor!aissshhhhh....


mak aku pun dh pesan, jgn lupe org yg penah tolong kita...
kne sedor diri siket..
kalau dh ade kerjaya, jgn sombong!
igt balik sape yg tolg kita saat2 kta susah...
aissshh...


nih saling mengingat...kdg2 ade org tuh TLUPA...tlupe or sombong???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan