9 Februari 2011

MIMPI

pg semua....
mgu nih mgu bz cz jumaat, 11/2 ade mlm kebudayaan..
so, mcm2 kne prepare...(tp aku smpt jer berFB n berBLOG)
cme aku x selesa lah..
dh 2 mgu aku mimpi org yg sama...
rindu ke? x jgk..
aku sush nk describe perasaan aku skrg nih..
pg nih mimpi org yg sama tp situasi yg bbeza..
sorg kwn aku dan sorg lg si dia...
aku senang n tumpang gumbira lah kawan aku hepy..
tp si dia nih...
aku mimpi dia jd seorg yg bukn diri dia...
seorg yg dlm kesusahan..
dan amat kasihan bila dirinya x terurus...
tp x seorg pun tolong dia....
aku igt lagi dlm mimpi tuh, dia tgah sapu smpah...
aku dr jauh jer tgk dia mcm tuh..
mmg aku nk tolong tp.......................... =(
org len wat derk jer...
org len dah serik tolong dia...
sbb dia bukan org baik....
aku tetp nk tolong dia even dia dh skitkn hati aku byk kali...
sbb atas dasar kasih syg masih wujud dlm diri aku...
knpa dia mcm tuh???
org len dh hilg respek kt dia...




doa aku dr kejauhan, dia diberi kemudahan dlm semua hal...
moga dia juga dimurahkan rezeki...
moga mimpi itu sekadar mimpi dan bukan realiti yg bakal dtempuhi..
aku sentiasa sokong dia...
andai ada kesusahan yg menimpa dirinya, moga diberi keringanan dlm mcari penyelesaian...GL dear~~~


p/s:aku x suke ngan mood aku sekrg..mcm hampeh jer..grrr.... aku nk mood hepi!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan