7 Februari 2011

LOSt FOCUS!

Hello guys~~~
ekceli dr semlm lg aku nk tulis blog.. 
yelah..aku sakit hti sgt...
sbb ape? hurmm sbb sometg lah...
tp aku qada'kan apa aku rse n aku tulis arrini..hihi
semalam was disaster but i kept it nicely with my sweet smile (^^)
aku hilg focus dlm kelas...some1 hurting myself n make himself as victim! i hate it! u r a GUY..! but u act innocent! the true here is I AM THE VICTIM... aku sabar jer selama nih.. aku pun ade perasaan.. x dihargai langsung! aku dlm kelas pon hilg focus, dgr x dgr jer PN JU mbebel ape kt depan.. kalau yer pun nk sakitkan hati aku, memalm ker, ptg2 ker..x der lah jiwa kacau aku dlm kelas.. sakit hati tau...
dia dh ade kerjaya, aku nih bru nk bangun jd org! pls r pk org len.. aku pent tau mcm nih... kang aku wat suprise kt dia bru ler dia tau sape aku...! =P
aku tgu mse jer nih nk bg dia sedar sape aku sebenrnya..
aku rse dia x selesa kot tgk aku senang...
apalah dosa aku happy jer..
dia gumbira x hengt dunia ade aku kesah???
xpa2.. aku sabar jer... 
yg x boly blah tuh, nape plak ler dia nk ptikai pic kt FB aku...
bukn sape2 pon.. hoi3! lenkali bce komen2 tuh dulu..pas2 x yah tanyer aku mcm2...pent mak nk menaip hp nyah! kah3 
kang aku kawen, aku post lah pic aku ngan HUSBAND aku tuh.. 
tp masalhnyer, calon pon x derk!ekekeke ---->marah ke ape nih???
yg mjadi psoalannyer sekarang, asal aku mimpi dia jer??? x der ker org len yg masuk mimpi aku?? aiissshhhh!!
jiwa kacau tau! (risau gak, pakai minyk gune2 ker dia tuh??OOPPPSS!!)


dah2..aku penat menceceh nih....x kesah lah dia bce ker dia x bce ker.....aku cme nk pesan, baik2 yer..yg dikejar x dpt, yg ade dpan mte melepas! bueekkk!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan