25 Februari 2011

12MAC2008

OK, sape hengat tarikh keramat nih, angkt tangan mcm usoooppp!!!
hahaha...
nih ler tarikh keramat aku kawen...(woi2..sejak bile aku kawen??)
tarikh keramat result spm 2007 kuar beb..
time nih cuak jer rse...
makn x basah, tido x lena, mandi x kenyang...mengenangkan keputusan spm yg bakl kuar...
aku nih dh ler harapan family, pelajar bmasalah pun ye gak..
tp aku tetp coollllll!!!

mak ayah jd peneman aku amek result...

'mak, mak tgu kt sini eh. ngah nk amek result dulu, pastu ngah nk jumpa kwn2 jap, nk jumpa fatin, lme dh x jumpe dia..'
(tgu depan pintu gate dlm keta)

'hah, yelah..mak tgu..'


anak yg baek akan bkata2 spt aku bckp kt mak aku ekekekeke
baik kan aku nih....(^^)

bapak aku plak, isap rokok nk ilangkan nebes dia tuh..eleh, ingt aku x tau ker????ayah sape kan....hihiihihi



kaki aku mula melangkah masuk ke sek stmi dgn jantung yg bdegup2..(cam g dating plok dah rse)
dr jauh, kwn2 ade yg dh amek result....wahhh!gampang sungguh result dieorg..aku? aku msih lg coollll....
tarik nafas...jmp cgu kelas dulu, salm...pastu duduk...


'awak dah ready???' (cgu aku tanye)
aku hangguk jer kepala...
bila dia tunjuk result, aku trus kire bpe yg aku dpt A..


what u give, u get back!ngeh3


bg aku, dh ckup r tuh....major subject A's... alhamdulillah..
x penah2 aku dpt cmtuh...


fatin??yes!she did it suksesfully!the best student maaa... tumpg bga bg pihak dia cz bjaya memecah tradisi bdk akaun!
9 A's!!! yeahhhh!bdk science x der pon dpt gempk..huhuhu
tu ler cgu, jgn pilih kasih time ngajar k!bueekkk!!


alamak...mak aku tlupe plak....
kaki mula menapak crik mak, cabot trus tgalkan kwn2, cgu2 yg tua dan mude kt sek cz nk tunjuk result kt mak....
maaaaaaaaaaakkk...anakmu kembali dgn result yg x seberapa nih!!!!
hua3..


'mak,ngah dpt siket jerk...'

sambil tunjuk result kt mak...then mak trus pelok aku nanges2..ok2, nk kte aku nih kecewakan mak aku lah kan????

ekceli mak sgt bga kt aku....hihihihi
mak ayah x bg pape kt aku, cme mak ayah bg motivasi kt aku!!!

esoknya plak bufday aku...yeehhhaaaaa!!! sempena bufday aku, aku dpt hadiah result yg baikkk..alhamdulillah....even x cemerlang pun, ade gak cgu yg x pnh2 tgur aku kt sek, trus tegur aku...
cgu2, jgn pandang saya x der mate k..kih3


tetibe teringat cgu bi aku, CGU FAUZI...
dia ckp, 'awak amek lah tesl, t kita ley same2 study kt UM...'
bapak lah cgu nih jtuh centa kt aku..kah3
masin mult dia, aku dpt tesl, tp bukan kt UM...


then aku masuk u....sampi lah nk grad dh nih.....yeay!!!

buat junior2 sek, sape2 jer lah yg amek spm, GL yer... 
entry kali nih khas buat korg2..

JANGAN TANYA ADD MATH AKU DPT BAPE... NK RSE KNE LEMPANG LAJU2, TRY R TANYER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan