25 April 2011

TESL ANNUAL DINNER

assalamualaikum...=)
hello guysss...
lme sudah x menghapdet blog usang ini..wuwuwu~~~
kekangan mase beb! kejar sne sini cm men explorace!haha
wlaupun cter ni dh lme tp aku tetp nk hapdet jgk..
knape?sbb ni blog aku lah... >.<
time ni tgah exam week... so, utk melepaskan ketensionan tension lah sgt...aku pun hapdet blog smpi muntah!kih3

dh bce tajuk entry kali nih?hehehe
yup!TESL ANNUAL DINNER!
kt mane? kt HOTEL TANJUNG VISTA~~~
mlm tu sume vough gle lah... hahaha
dh tema pun EYES CATCHING, so berblink2 lah bju sume2...
bju aku biasa je, watpe nk gempak2?.....
datang nk melantak makan je ngan amek gambar berduyun2, sampai tmuntah2! (^^) hahaha
sampaikan aku sendiri dah x larat nk gerak amek gambar....FENAT!
almaklumlah, malam tuh nk sambut semester  6 ------->aku ler tuh!
bgambar sakan x hengat dunia!hihihi
meh, aku kongsi sikit gambar2 aku ngan kengkawan.. =)


sape perasan budak atas ni, yg byk kali nek muke lah, nmpk sedikit gemukbu?hahahaha... 
*mak aku siap pesan, 
'ngah, kurus2 kan ler badan tu'
terguling2 aku gelak kt umah!
gambar byk lagi, tp ade dlm hp aku..mals sgt nk transfer masuk lappy..yg ni jer lah aku masukkan utk tatapan korg k (^^)
cer tgk!aku biase2 jer kan3.. =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan