27 April 2011

KAHWIN , ANAK

bila dah katam study subjek PAS ni, tetibe nk kongsi cerita gembira ngan kalian...
sje nk lapangkan fikiran setelah memerah otak memahami konsep PAS yg sememangnya hanya budak science jer ley jawab!haha
nk tahu???
petame2 sekali nk ucapkan tahniah kepada CIK NURUL eh2 silap2...
PUAN NURUL kerana selamat diijabkabulkan dgn pasangannya...
sape NURUL ni yer??
NURUL ni classmate aku, sebaya, bru je nikah baru2 ni...
wah..betapa untung dan bertuahnya dirimu nurul...wuwuwu~~
dan aku doakan semoga bahagia hingga ke akhir hayat yer..
buat anak ramai2..
make sure tentera ngan askar2 tu sume dididik dgn sempurna...
amin ya rabbal'alamin...
aku plak bila?
haiissshhh...jangan ditanya soklan cepu mas tu..
hambe x der jawapan nk dibaginya huhu 
*dengar kate hantaran PUAN NURUL rm15k..yeke?
alhamdulillah.....rezeki masing2 kan...
mnelah tahu time aku nti rm20k plak...hahaha
ade plak yg nk yerk?
jauh lg perjalanan aku...

keduanya, nak ucapkan tahniah jugak buat PUAN NURUL DIANA
nurul lg...
kerana bakal menerima cahaya mata yg kedua...! (^^)
dia ni kawan aku since sek menengah lg...
lepas spm trus kawen...!
lg advanced kan kah3...
dah rezeki dia, x kan nk tolak plak? hehe
moga baby awak sihat2 dan comel2 yer DIANA...
dan dan dia tnye aku, bila plak nk rse nasi minyak pia..??
kawan ni calon pun x der... cm ner nk bg makan nasi minyak ni huk3
ape2 pun...tahniah buat kawan2 yg dah bkeluarga...
dah ade husband masing2..jaga leklok..
ade ank, didik dgn penuh ilmu agama di dada...
dan doakan kawan ni cept dapat jodoh..huhu
yg eloknya, moga ade restu ibu bapa ye dak??

p/s: moga hubungan kekeluargaan ni berkekalan sampai bila2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan