25 April 2011

FAMILY DAY (^^)

Waaaaaa... sangat penat tp best..(^^)
tu lah yg dpt aku gambarkan, n mcm2 game aku masuk, sampai tapak tangan aku melecet wuwuwu~~~
ok2.. game pg aku x join, game yg dorg buat ialah game EXPLORACE~~
aku rse x tcabar dgn game tu, n tu jgklah sbb aku x join..hehehe
tp game ptg plak sgt best..cz ade mcm2...so, aku join water balloon, tug of war aka tarik tali n musical chair...
tuh bru nmenyer MENCABAR! CHALLENGE sikit nk blawan ye x??hihi
so, these pictures are for u guysss...


ni je k... haha mls nk letak bebyk.. dh ler lembab bb aku ni bgerak.. nk tau ape jd bila aku hbes men mende kanak2 ni?? yer! aku melantak tido balik bilik! haha 
kaki badan aku gile kejang! melingkar la aku atas lantai..huhu aku bab2 main2 ni, laju je, cz bila kita dah dewasa pekara2 mcm ni membatasakan diri kita utk menceburkan diri..sbb ape? sbb kelimitasian umur!haha *ade ke word kelimitasian tu?erk?? maksudnya, bila umur mcm aku meningkat, pekare2 time kita kecik2 dulu2 selalu buat, x dpt lah nk buat lagi.. bila dpt buat? time sukaneka ni lah..hihi beshh woo!! =)



p/s: entry ni, ptt aku publish 1 bulan yg lepas =_=''


































Tiada ulasan:

Catat Ulasan