27 April 2011

T.U.N

emm rse sakit hati ni..
kenapa?ye..*soklan yg bagus utk ditanya..
bce nota byk kali tp yg lekatnye 10 percent jer..
yg lg 90 percent mne? mane?! aiisshhhh...
dan dan tutup nota bukk fb ilangkan rse sakit hati ni...
tetibe teringat plak dkt seseorg..
sape yer? jeng3...*ni yg nk tulis kt blog!
tp sebelum tu, nk list lah kenapa aku ley 'jatuh hati' kt ini org ngeh3..

1.orgnya manis mcm aku ekeke
2.suka sgt dia senyum sampai buat aku cair.. kah3
3.kata2nya lembut....spt aku bbicara lalala~~~
4.pendiriannya teguh bukan seperti aku lah hak3
5.seorang yg berpendidikan yg tinggi mcm aku...huk3
6.ilmunya penuh d dada..akan aku contohinya bila tuh??
7.seorang pemimpin yg bjaya bukan juga seperti aku..erk?!
8.hobinya suka mbaca bukan kesukaan ku ngeh3
9.keyakinan dirinya buat hatiku ttawan haha
10.dah ade keluarga melepas lah aku (T_T)


hah..betul tak ape tulis pasal beliau ini???
ngeh3... lau dpt laki2 mcm ni ni..bijok2 dah sume tentera2 aku 
*jauh berangan dh ni....--->akibat kesestressan yg melampau!kah3
banyak yg buat aku ttarik menarik kau mmg debom kat TUN ni..
beliau ni orgnya berpandangan jauh...
tak caye? lu pikir lah sendiri! =D
plus, beliau ni x kesah ape org kate....ape yg dijanji pasti dikotakan! bukan seorg yg menanam tebu d tepi bibir yer anak2...
tak mcm sesetengah org laki (tak termasuk bapak aku eh..hihi) janji sume janji palsu! hak tuih!
kesimpulannya, jdlah seperti beliau..hehe (^^) 

p/s:pandai gak TUN ni posing...nice jer pic ni..=)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan