14 Disember 2011

SIXTH SENSE

as salam en.love!eh2 silap... kawan2 
*en.love sedang bekerja...mana lah sempat untuk membaca blog aka diari buruk ini huhuhu

rumet aku ada tanya satu soalan yang selama ini bermain di benak fikiran aku--->peh ayat aku!

'pia, betul ke kalau kita rindu orang tu, maknanya orang tu pun rindu kita?...'

aku pun jawab macam ni:
'entahlah ayu, tapi pia selalu rasa macam ni... bila pia teringat kat orang tu, memang sepantas kilat orang tu akan text pia. pia pun ada jugak rasa 'mesti dia akan text aku jap lagi' , pastu memang betul dia text pia...'

bla...bla...bla.....*conversation end!hik3

aku tak tahu lah kan kalau2 kita selalu ingat orang tu, tu jodoh kita ke ape ke...
tapi yang aku rasa lain dari yang lain...
aku pernah bercinta ngan seorang ni...ok2 tak yah nak sembunyi2 sangat eh...
semua orang bercinta, tapi dengan mamat sorang ni aku ada rasa lain sikit.. 
ye lah..dulu bercinta bagai nak rak, nak kawen lah, nak ada rumah lah, ada anak ramai---->plan macam betul je dia jadi laki aku kan...tup2 break jugak..
biasalah lelaki kalau tak curang tak sah!
tapi lepas tu kiteorang jadi kawan...
bukan kawan yang baik...sekadar kawan lah...
lama tak contact aku, 2 3 4 5 bulan, then no dia pun aku dah delete!
so, memang hidup tengah happy time tu, bila saat aku ingat kat dia, mesti aku akan dapat text dari dia!
hey man!can u stay away from me?haha
lama2 tu memang lah aku tak dapat terima.. rimas sangat sebab ayat2 dia tu macam menagih aku balik...
ada jugaklah tercair (-__-)''
tapi lama2 perasaan yang berbaur cinta plus benci tu hilang sikit demi sikit...
entahlah... mungkin sebab aku tahu dia sekadar carik aku bila dia perlukan aku...

last week, aku balik kg....
kebetulan malam tu memang gerhana bulan, so sangatlah cantik k!
sebelum tu, memang aku ada terniat nak hantar mesej kat dia pun, *not only that nite, but other days also...kih3 time aku free lah
aku tinggal send je mesej tu kat dia kot...
u know what?
i delete the mesej than i look forward to find some material for my friend!
ye!itu yang terbaik...penat2 aku berjalan carik kain sorang2, time aku duduk2 tengah balas mesej2 kawan2 aku, then i got his mesej!
dan mulalah hati aku berkata ' are u read my mind? '
instict kami kuat kot, tu yang 2 2 dapat rasa bila diri masing2 saling mengigat!heeee
sekarang bila dapat mesej dari dia aku tak rasa apa2...mungkin sebab aku dah lepaskan semua perasaan aku yang dulu...
lagipun, milik orang dah kan...
jangan kacau!:D

mungkin Allah bagi kurniaan perasaan tu kat aku agar doakan dia menjadi lebih baik...
atau sebaliknya? *jangan fikir melalut pia!

p/s: semalam tersenyum2 bila en.love text bgtahu dia miss sayang dia ni...i do i miss u too syg~~~(^_^)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan