7 Disember 2011

KITA CAKAP KAT MAK KITA!!!

as salam semuaaa.....

oh yeeaaahhh! heavennya sebab segala eseimen plus presentation dah setlle.....
setelah berhempas pulas then tidur malam lelewat...pukul 1 pagi ke atas baru tidur...
pukul 6 pagi cam budak sekolah dah kena bangun...
memang rest tak cukup sejak masuk degree ni!
i wanna my life pleaseeee!!

last week, ada kelas bi...
kelas habis cepat sebab malam tu ada paper bi!
soalan semua killer k....tak tercapai akalku untuk menjawab segala bagai soalan itu! (T_T)
petang tu hujan lebat sangat....
stay kat bus stop sebab bus lambat sangat *sigh*
tepat2 bus sampai, hujan turun lagi lebat!!!!
alamak, even pakai payung pun memang lencun lah kena hujan...
terkejar2 bus cam orang gila!hua3
sementara nak tunggu orang masuk bus, kena lah beratur kan...
tetiba ada orang pegang tangan ku yang sedang pegang payung! haissshhhh!
kuat gila!
sebab apa? sebab dia tak ada payung, dan tetiba nak sekaki plak dengan aku!
benci tauuuu.....!!!!ggrrrr
nasib baik hujan lebat selebat sangat, kesian punya pasal, aku buat derk je lah...
*tutup mata sebelah je lah mak nookk plus dah darurat sangat k!

cuma, aku tak suka dia buat macam tu..
kalau ye pun nak sekaki tangan payung dengan aku, bagitahu dulu k!
ni tak, selama badak je kau pegang tangan aku eh!
nanti kita cakap kat mak kita!

kredit to zack zuhairi


p/s: aku nak berblog sampai muntah darah!hua3 *masyaallahhhh...(-__-)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan