14 Disember 2011

SEHARI BERSAMA WHY!

as salam abang2 hensome, akak2 cantik, adik2 cumil!

ok!disebabkan last week selangor dapat cuti lebih sehari, so makanya aku pun balik kampung!
ambil tiket ke tangkak, dengan kadar harga yang sangat murah! oh yeaah!
lama tak balik kampung, rindu mak, rindu ayah, rindu adik akak, rindu anak buah, rindu en.love!haha

oleh yang sedemikian, cuti ini hendaklah dimanfaatkan dengan berjumpa dengan kawan baik aku, WHY!!!
seawal pagi kalau boleh aku nak bangun jumpa dia, tetapi memandangkan tidur di kampung adalah sangat melenakan, maka terlambat bangunlah untuk berjuma beliau!haha
sedangkan anak buah aku sendiri dah bangun awal, apa pun tak boleh (-__-)

pagi2 aku dah melepak rumah why, apa nak jadi anak dara pagi2 jalan rumah orang! tak ada manner!hik3
yang bestnya, why bercerita macam nak pecah rumah!riuh satu rumah tu, padahal mak ayah dia tak ada pon kat rumah (*__*)
so, setelah berceloteh 2 3 4 5 jam, kami pun decide nak makan kat luar..
konon2 nak makan kat kedai mamak, last2 marry brown jugak jadi pilihan!
kenapa? kerana di situlah terciptanya sebuah perhubungan hik3
aku sangat lapar k time tu..
time kat rumah why pun, aku tengok iklan pizza hut, meleleh air liur aku *time tu why  tak mandi lagi!busuuukkk!
ok, tak yah nak bercerita panjang, tengok gambar je k!

 why teruja dapat minum air!cam budak2!

 aku terpaksa tahan meja tu semata2 nak bergambar (-__-)''

 lapar...lapaaarrr!

terima kasih why, sebab belanja makan...hehehe lain hari belanja pizza plak! :D
ok, more story, jom kita tengok2, jenguk2 page why

p/s: sempat tengok gerhana bulan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan