30 November 2010

kedai MUTIARA...

selamat ptg deh,,,.....
wah..dpt pekena kopi ngan pisang goreng pon sodap nih...
ok2..now aku nk story pasal mlm td punyer kes..ekekekeeee
 
'wahhh..muke u ho nmpk bcahaya' (2tahun lpas)
'wa bg lu ini ho (sambil tunjuk jajan crackers n air kotk laici 6)' hehehe...
'lu punyer pasal wa bg ni jgk (nestum keluarga)' yahoooooo!! 
 
hah!! nih bru aku nk start cter...
semalam aku ikot ler parents aku mbeli belah brg dapor...yelah, aku pon kne belajo crik brg dapor kan, kang dah kawen seng...(ade ke org nk kt aku ni?hik3)..sejak2 aku jd HOUSEWIFE a.k.a MAID hahaha....
belanjer brg dapor kt MUTIARA jer lah.. xyah ler g TESCO ker, MYDIN ker, GIANT ker...
harge brg sume same cme sesetengah org tuh x ske bli brg kt kedai2 runcit..
nk djadikan cter, aku jmp owner kdai tuh, kteorg pon dh knl lme...
wah, melambung2 dia puji, tp aku x kenyang lah dgn pujian dia...haha
sekali dia bg free 3 brg..
3 brg= rm15- 20 tau..
sape nk bg free????
save ler duit bapak aku..ekekeke.......
lau p MYDIN, GIANT, TESCO..ade dorg bg free??? xde beb.. bg resit hrge ader r..hehe
 aku punyer ler suke sampai rolling2 atas lantai kdai tuh x tkata..
org tgk pon wat derk jer, sbb dorg dh sll nmpk aksi mcm tuh...hehe
  auntie tuh mmg bek wa ckp lu beb....
aku paling suke dia senyum,,,manis jerk mcm gule perisa dia..hak3..

'wa,,shudah besar loh..muke mcm mama' hehe
tq auntie, t i belanjer lg tmpt u k..hik...
lau aku selalu blanje kedai dia, mst dpt free kan, x yah bayar sume tuh,,hak3 
*bangkrup trus kdai dia (^_*)..
 
 
 aku senyum cam nih bila auntie tuh puji wakakaka,,tp muke aku bukan mcm nih la..hehe
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan