2 November 2010

ExCiTeD... yeahaaaaa!!

salam pagi.. (^_^)

hehe mgu nih 1 family aku tgah excited tgu new baby from my sis.. waaaa!! aku dh tua n bakal jd makngah.. hu3..btw, aku rasa bahagia sgt nk ntikan newborn nih..mcm aku plak yg pregnant..ngeh3.. dlm tempoh baby tuh mbesar dlm perot akak aku, aku bersyukur sgt pada ALLAH.. tu lah kebesaran YANG MAHA ESA atas ciptaanNYA.. now, jantina baby adalah suprise!!!haha tuh yg x sabar nk tgu baby kuar... sume dah prepared.. yg aku nk gelak,tiap kali kuar mst akak aku dh bwk bju siap2.. takot2 baby nk kuar time dia jalan2 hehe.. yelah..sediakan payung sebelom hujan... aku nk sgt kongsi kegembiraan aku dgn some1, (sedih la plak) hemm i dun noe, Ya ALLAH,KAU BERIKANLAH AKU KEKUATAN UNTUK MELUPAKAN DIA.. amiinnnn.. mood hepi dan aku x nk rosakkan mood nih.. hehe free is better for me to breath without a man! hu2 insyaallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan