3 November 2010

JANGAN MCARI TERLALU sempurna...

salam pagi semua..

ya..korg bace kan tajuk story aku arini.. jangan mcari tlalu SEMPURNA.. setiap dr kita nih adalah x sempurna, semalam aku bce ttng kesempurnaan dlm fb aku.. dan sebenarnya setiap pasangan yg ditakdirkan bsama, mereke mcari kekurangan. KENAPA? sbb kekurangn itulah KESEMPURNAAN. aku sedar, aku tlalu mcari kesempurnaan dlm memilih pasangan hidup dan pabila dia melakukan kesilapan, aku merasakan dia adalah yg tburuk utk aku.. hemmm that was my mistake..so i learn from that.. nobody is perfect.. kalau si isteri x tau masak, si suami boley ajar cara nk memasak, rite? mcm mak aku, mak x pandai masak sgt, kdg mak tanya ayah caranya betul ker,hehe.... kalau si suami x tau gosok bju, x salah si isteri mbantunya kan?? hidup kita adalah saling lengkap melengkapi..jgn fikirkan kesempurnaan,tetepi fikirkan apa yg tbaik utk hubungan kita thadap pasangan kita..YA ALLAH YA TUHANKU, KAU PANJANGKANLAH HUBUNGAN SUAMI ISTERI DI MUKA BUMI INI... ammiiiiiinnnnnn....

p/s: what u do, that your choice! hehe (amek mood)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan