6 Mac 2013

KATA HATI

assalamualaikum...

walaupun dah basi tetap nak cerita juga!!! *hentak-hentak kaki >.<

minggu lepas sangat best mengharungi hari-hari indah di upm *poyo haha
ok, kita terus kepada topik kata hati / gerak hati / hati-hati, whatsoever kan..
last week, petang, dan pada waktu itu saya baru bangun tidur...
tiba-tiba boleh teringatkan si radzi aka crush masa sekolah dulu *kemain
dan boleh pula hati saya berbisik, 'kan best kalau dia inbox aku, tanya khabar bla bla bla...'
dan memang pun bila buka fb, i got a message from him! *excited ok!
not a message only, messages! 

last week juga birthday ex boy friend saya, hafiz!
so, that day, early in the morning i wish him by texting him...
tiba-tiba hati saya berbisik, 'harap-harap dia call aku..kot-kot lah boleh cakap lama..'
he replied my messang and guess what?!
dia nak call dan minta no maxis siapa-siapa sebab dia dapat free call..!
me is using celcom tergedik-gedik pinjam no kawan untuk cakap dengan dia and we talked for an hour kot hew hew hew ;)

last week juga, kelas sosiolinguistik sangat menyeronokkan!
tak pernah-pernah ketawa non stop dalam kelas...
before the class start, saya cakap dengan tuna...
'dah la muka macam p.ramlee, kalau nyanyi mesti sedap...'
then, class started as usual, he talk we lough he talk we lough.... dia sangat best!!!
tiba-tiba, yes he is singing!!!!
i am suprise! haha

apa kaitannya dengan setiap kes yang saya ceritakan ni...
sebenarnya, mereka-mereka di antara orang yang saya rindu dan adore..
ALLAH tu tahu apa yang kita mahukan...
see, betapa Dia tahu kata hati saya, Dia tunaikan segalanya macam magik!
taraaaaa!!!!
haha.... unbelievable!!
tapi apa kuasa kita nak tandingi segala kuasaNYA kan?
thanks ALLAH for everything YOU had given to me.. ;)

till we meet again!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan