27 Disember 2012

E.N.D


sedang menstudykan diri, sebenarnya hati tak tenteram...
kepala asyik ingat perkara yang lepas..
perlahan-lahan tukarkan mood tak tenteram tu ke tune lagu kat HOTfm...
layaaaannn....*sambil goyang-goyang kepala..
hati dah normal.........tapi kuat mengatakan akan ada mesej masuk..
ya! betul.....
dan saya akhiri mesej itu, 'sampai sini saja, assalamualaikum wak..'
rasanya sudah memadai untuk mengakhiri sesuatu komunikasi tanpa menginginkan apa-apa harapan..
jodoh itu saya serahkan pada Dia...
tapi kena juga usaha...
bagaimana? perlahan-lahan perbaiki diri..
saya manusia, banyak salah..... sedang cuba memperelokkan diri...
sedih sedih sedih......tapi dengan adanya DIA di sisi, insyaALLAH, saya tak kan rasa keseorangan...

andai 'kalau' itu wujud...
tolong berikan saya pemadam yang mampu untuk memadam memori-memori yang saya tak ingini...

p/s: sedang mengatasi perasaan sedih ini... luka kembali bertandang dan saya benci diri saya! T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan