30 April 2012

SAHABAT, SODIQAH, FRIENDS

assalamualaikum...

wah..lama sungguh saya tak update diari cinta hati ni...
seminggu selepas cuti mid term, saya sibuk dengan asigments yang buat saya tak duduk tenang...
ada saja yang perlu diselesaikan...

saya rindu kawan-kawan saya...
tu yang kat segamat, kelantan, melaka, senang cerita 1 malaysia lah...
bukan kat malaysia je, yang kat ireland tu, silalah balik malaysia, tanah airmu hik3

bila berbicara tentang kawan-kawan ni, ada saja perilaku nakal mereka yang pasti menggamit perasaan saya...
haha terkekek-kekek bila terkenangkan kalian...










bukan bermakna saya tak upload gambar-gambar lain, saya lupakan mereka...
tak.. malah saya ingat kawan-kawan saya ;)
much of misses come from my heart....

maaf kepada kawan-kawan yang saya tak sempat hadiri majlis perkahwinan kalian..
komitmen saya sebagai pelajar membataskan saya untuk menghadiri majlis kalian..
rasa sebak sebab saya tak mampu ada sama di majlis bahagia kamu...
ya, saya rindu kamu, kamu, kamu yang pernah hadir dan pergi dalam hidup saya ;')

ahhh jiwang pula pagi-pagi ni...
nak sambung tido sejam...
bye ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan