28 November 2011

DULU LAIN SEKARANG LAIN...HIJRAH?

as salam...

rasanya dah lama tak update blog diari ni..
berhabuk dah kan....
ok2...sapu2 sikit, lap2 sikit, make up sana make up sini....
dah cantik dah...hihihi

minggu ni dapat cuti 3 hari..
cuti awal muharam jatuh hari ahad..
so, isnin dah tentu dapat cuti free kan...
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU
moga kita mendapat berkat dan hidayah dari-NYA

kali ni hati terusik dengan ungkapan seorang teman..
siapa? em dah tentu lah cik why...
maaf cik why, tak dapat nak balik kampung..
saya pun rindu awak sangat2 sampaikan saya jadi sebak bila awak text awak rindukan saya (T_T)

sebelum ni memang aku ada bestfrend tp kami tak rapat macam aku rapat dengan why...
why aku dah anggap macam adik aku sendiri...
semangat dia tu lah jadi pendorong aku sampai sekarang...
aku tak boleh tengok why sedih..
nanti aku lemah....betul ni! tak tipu...
rindu nak bawak why jalan2 lagi...
rindu nak share makan2 dengan why lagi...
rindu nak gelak2 dengan why lagi...
dengan adanya why, aku jadi lebih kuat..
alhamdulillah...mungkin kami senasib..

dulu bukan aku yang sekarang...
dulu aku lemah dan mudah sangat give up...
mudah sangat ikut perasaan...
sekarang ada bezanya...
lain.....siapa tahu? diri sendiri...
why, saya rindu awak sangat2...doakan saya k *tears


*tak tahu apa motif letak picture sendiri

p/s: tak sabar nak jumpa why dan luangkan masa dengan dia (T_T)

SALAM MAAL HIJRAH

1 ulasan: