31 Oktober 2011

HERO MALAYA

as salam

sedang Prof Arbaie khusuk memberi taklimat tentang kertas kerja, seseorang telah masuk ke kelas kami di Dewan Zaaba..dan mula memanggil namanya....

'remy ishak, remy ishak.....'

semua orang pandang pada 'remy'......

kemudian, lepas kelas.................

sedang aku dengan saliza menggoogle komputer kat fakulti, 'remy ishak' datang menghampiri.....
wah... ramah orangnya.....hihihihi
mulalah kami berbicara antara satu sama lain....
sibuk pulak mamat tu tengok sekali result exam aku.....*nak tutup ngan tangan tak boleh sebab komputer tu tinggi sikit wuwuwu...
maka, 'remy' pun tengok dengan jelas dan nyata markah2 semua subjek aku...ngeeeee (T_T)

'wah, ambik bahasa arab eh?'

'well, bahasa arab senang..' *punya lah bangga aku jawab...

'em... bahasa jepun susah... dapt 4 per 20 je...'

'sapa suh ambik jepun, ambik lah arab....' heeeee aku kenakan dia balik....

well, dia bukannya pelakon REMY ISHAK tu, tp kami gelarkan dia remy ishak, sebab muka dia ada iras2 remy ishak...heeeee

p/s: ingatkan nak bagi korang tengok picture si 'remy' tu, maap.....tak ada dalam simpanan...:(




Tiada ulasan:

Catat Ulasan